۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

علی آبادی در گفتگو با مهر:

پرونده داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی دامغان با ثبت نام 575 نفر بسته شد

پرونده داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی دامغان با ثبت نام 575 نفر بسته شد

دامغان-خبرگزاری مهر: فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان با اشاره به ثبت نام 575 نفر برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: پرونده ثبت نام از داوطلبان با اتمام مهلت قانونی بسته شد.

مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ثبت نام 575 نفر برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان دامغان اظهار داشت: با کار اتمام مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان حضوردر دوره چهارم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان 575 نفر با حضوردر فرمانداری و بخشداری های تابعه این شهرستان نسبت به ثبت نام خود به صورت رسمی اقدام کردند.

حضور 455 نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی و امیرآباد دامغان

وی یادآور شد: در دو بخش مرکزی و امیرآباد از توابع شهرستان دامغان در مجموع 455 نفر داوطلب حضور در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی شدند.

رئیس هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: از این تعداد 251 نفر در بخش مرکزی و 204 نفر دیگر در بخش امیرآباد ثبت نام کردند.

علی آبادی تعداد بانوان شرکت کننده در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در دو بخش مرکزی و امیرآباد را 16 نفر بیان کرد.

ثبت نام 120 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهری شهرستان دامغان

 علی آبادی همچنین از ثبت نام 120 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهری در شهرهای دامغان، امیرآباد، کلاته رودبار و دیباج خبر داد.

وی اظهار داشت: از این تعداد 68 نفر در شهر دامغان، 20 نفر در شهر کلاته رودبار، 18 نفردر شهر امیریه و 14 نفر در شهر دیباج برای عضویت در شوراهای اسلامی شهری ثبت نام داشتند.

عالیترین مقام دولت در شهرستان دامغان تعداد داوطلبان زن در شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، دیباج، امیریه و کلاته رودبار را در مجموع 12 نفر بیان داشت.

حضور 28 زن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان دامغان

علی آبادی اضافه کرد: در مجموع 28 زن در شوراهای اسلامی شهری و روستایی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان ثبت نام کردند.

فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان در خاتمه گفت: انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در 61 روستای بخش مرکزی و امیرآباد از توابع شهرستان دامغان در روز 24 خرداد همزمان با انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراین شهرستان برگزار می شود.

به گزارش مهر، 220 نفر وارد شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان دامغان خواهند شد.

کد خبر 2037238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha